Lifting wizerunku – Rebranding

Wraz z rozwojem dzisiejszego świata zmianie ulegają również upodobania i standardy, którymi kierują się klienci. Każda firma musi brać pod uwagę to, że całkiem inaczej wygląda sposób prezentacji wizualnej przedsiębiorstwa obecnie, aniżeli miało to miejsce w chwili jego powstania.

„Rebranding”

Coraz częściej możemy spotkać się z pojęciem rebrandingu. Polega on na zmianie nazwy, logo lub wizerunku firm. Nietrudno jest zauważyć, że na przestrzeni lat ulegają zmianie logotypy i znaki graficzne przedsiębiorstwa  stają się one mniej skomplikowane, bardziej minimalistyczne, poddają się złożonej syntezie.

Odświeżenie wizerunku firmy (rebranding) jest niezwykle istotne i pozwala osiągnąć wymierne korzyści. Czasem wystarczy jedynie mała zmiana logo przedsiębiorstwa, a innym razem niezbędne są radykalne działania

Najczęstsze powody modernizacji wizerunku:

  • uproszczenie logotypu firmy, by był lepiej czytelny wśród odbiorców,
  • zmiana logo przedsiębiorstwa, by unowocześnić jego wizerunek,
  • stworzenie nowej struktury z kilku niezależnych wcześniej podmiotów gospodarczych,
  • stworzenie znaków firmowych, które dobrze sprawdzą się w różnych miejscach i kulturach na całym świecie.