Kto nie istnieje w sieci, nie istnieje w świadomości społeczeństwa XXI wieku. Komunikacja biznesowa w kanałach Social Media, takich jak Facebook, Instagram, Youtube, Snapchat czy Twitter, skutecznie wyparła tradycyjne media (radio, telewizję czy prasę). Jak szacują specjaliści profil na Facebooku i komunikacja w social mediach to ok. 70% całości wizerunku marki. Dla naszych klientów prowadzimy całkowitą i kompleksową opiekę nad profilem, począwszy od kreowania wizerunku poprzez zwiększenie interakcji z fanami, po pomnożenie ich zaangażowania a tym samym osiągnięcie celów biznesowych marki.
Zarządzanie profilem na Facebooku wymaga kreatywności, intuicji oraz zaangażowania. Użytkownicy portalu społecznościowego nie staną się fanami profilu Twojej firmy tylko dlatego, że istnieje. Ważne, by ich odpowiednio zainteresować i przekonać, że warto angażować się w bliższą relację. Proponujemy całkowitą i kompleksową opiekę nad profilem, począwszy od kreowania wizerunku przez zwiększenie interakcji z fanami, ich liczby całkowitej po powiększenie zaangażowania. Kładziemy duży nacisk na responsywność – odpowiadamy fanom, utrzymujemy z nimi pozytywne relacje a opiekując się profilem klienta, opiekujemy się także jego fanami. Wykorzystujemy kompetencje miękkie w komunikacji na Facebook’u dzięki czemu klient ma pewność pozytywnego feedback’u.
Od czego uzależniamy dobór narzędzi e-marketingowych?
Wymogiem niezbędnym do prowadzenia działań marketingowych w internecie jest strona dobrze zaprojektowana, zoptymalizowana i uzupełniona treścią. Kolejny etap stanowią działania z zakresu promocji w wyszukiwarkach i kreowania wizerunku. W tym celu wykorzystujemy narzędzia i umiejętności z zakresu e-PR i e-marketingu.
Kampanie e-marketingowe odgrywają znaczącą rolę w sukcesie każdego internetowego przedsięwzięcia. Samo posiadanie „miejsca w internecie” nie zapewni sukcesu – nie przyczyni się do budowania zainteresowania konsumentów marką. Podobnie jak produkt czy usługa, również sam serwis firmowy wymaga promocji. Najlepszą jej formą są kompleksowe kampanie e-marketingowe. Chronimy naszych klientów przed wykorzystaniem niewłaściwych narzędzi, jak i niewłaściwym wykorzystaniem tych pożądanych. Tworzymy spójne strategie w oparciu o wszelkie dostępne środki e-marketingu i e – PR.
Przykładem jednych z najbardziej efektywnych form e –PR’u i e – marketingu jest współpraca z influencerami i blogerami. Blogerzy stali się w ostatnich latach naturalnymi, opiniotwórczymi źródłami w ramach kategorii produktowych, które prezentują a ich blogi mając zasięgi porównywalne do największych serwisów internetowych profesjonalnych redakcji. Oznacza to, że mają bezpośredni wpływ na preferencje, opinie i decyzje zakupowe swoich followersów. Tym samym, dzięki swej wiarygodności, generowane rekomendację spotykają się z dużym zaufaniem oraz pozytywnym odbiorem marki, zajmując stałe miejsce w świadomości konsumenta.
1. Selekcją blogów i wideoblogów
2. Rekrutacją blogerów
3. Wysyłką produktów do blogerów (kampanie seedingowe)
4. Bieżącą komunikacją z blogerami
5. Produkcją brandowanych materiałów dla blogerów
6. Obsługą prawną współpracy
7. Nadzorowaniem procesu publikacji recenzji na blogach
Zapewniamy współpracę m.in. z autorami blogów: