Wszystkie elementy identyfikacji wizualnej firmy muszą być spójne, a składające się na nią szczegóły i detale powinny tworzyć integralną całość.
Nowoczesna firma powinna skupić się na wdrożeniu odpowiedniego systemu identyfikacji wizualnej, który w przyszłości przyniesie oczekiwane i wymierne korzyści. To, jak klienci postrzegają markę danej firmy zależy w głównej mierze od jakości plastycznej i czytelności loga firmy. Spójna, przemyślana i elegancka forma logotypu sprawia, że w oczach odbiorców dane przedsiębiorstwo wydaje się godnym zaufania partnerem do współpracy.
Suma reguł i konsekwentnie zaprojektowanych wzorców przekłada się na to, że system identyfikacji wizualnej buduje pozytywne wyobrażenie o firmie bądź produkcie, dodatkowo utrwalając dobre opinie o nich pośród klientów, partnerów oraz współpracowników.
Współpracując z nami możecie być Państwo pewni, że marka Państwa firmy będzie rozpoznawalna wśród odbiorców oraz wyróżni się na tle konkurencji.
Spójna identyfikacja wizualna (system identyfikacji wizualnej) zwykle przyjmuje formę księgi identyfikacji, w której opisane są zasady korzystania z logo i nazwy, tworzenia dokumentów firmowych, kolory i typografia, itp.
Wzorzec struktura identyfikacji wizualnej firmy:
Stworzenie logo firmy:
Dobranie typografii:
Projekt CI:
Oznakowanie:
Określenie ubioru kadry:
Ustalenie kolorystyki firmowej:
Zaprojektowanie CI – elementy do druku:
Oznakowanie wewnątrz firmy:
Oznakowanie floty aut firmowych: