Promocja strony w internecie

Bazując na naszym doświadczeniu, intuicji, obserwacji runku oraz opierając się na Państwa oczekiwaniach i wymaganiach zbudujemy i zajmiemy się realizacją skutecznych i efektywnych strategii e-marketingowych. Jedynie dzięki odpowiedniej promocji Twoja strona przyniesie wymierne korzyści i rezultaty.

Analizując stronę WWW, badając branżę, produkty, grupy docelowe i inne aspekty stworzymy skuteczną reklamę internetową, co pozwoli osiągnąć Ci prawdziwy sukces.

Promocja strony obejmuje:

  • profesjonalne i fachowe wykonawstwo strony WWW,
  • promocja strony WWW w internecie,
  • stworzenie reklam internetowych,
  • określenie planu oraz przeprowadzenie kampanii promocyjnej

POZYCJONWANIE STRON WWW w wyszukiwarkach internetowych

Celem pozycjonowania jest spowodowanie, by dana strona WWW była odnajdywana na głównych pozycjach w wyszukiwarkach internetowych. Dzięki wysokiej pozycji w rankingu wyszukiwarki strona internetowa trafia do większego grona odbiorców, staje się bardziej atrakcyjna, a marka firmy rozpoznawalna. Zdaniem wielu to pozycjonowanie stron WWW w wyszukiwarkach internetowych jest najskuteczniejszą i najtańszą formą promocji w dzisiejszych czasach.

KAMPANIE BANEROWE

Dzięki kampaniom banerowym łatwo i skutecznie rozpowszechnisz swój produkt, usługi bądź firmę w sieci. Atrakcyjna forma graficzna, ciekawe hasła reklamowe, nowoczesne technologie i wciąż podnoszone standardy wizualne sprawiają, że kampanie banerowe są niezwykle skutecznym narzędziem promocji.

MAILING

Mailing pozwala dotrzeć z ofertą reklamową do grupy potencjalnych odbiorców. Wiadomości mailowe są wysyłane według określonych kryteriów i cech użytkowników Internetu, dzięki czemu istnieje duże prawdopodobieństwo, że oferta Twojej firmy wzbudzi w nich zainteresowanie. Do kluczowych zalet mailingu należą niskie koszty prowadzenia działania, podtrzymanie stałej więzi z klientem, systematyczne informowanie o aktualnych promocjach i nowościach w Twojej ofercie.

Zalety mailingu:

  • niskie koszty dotarcia z informacją do wybranej grupy klientów
  • podtrzymywanie stałej więzi z klientami
  • bieżące informowanie o nowościach i promocjach w ofercie
  • i wiele innych