Projektowanie serii opakowań

Produkty sprzedawane są albo pojedynczo, albo w zestawach. Podczas opracowania projektu serii opakowań skupiamy się na wyważeniu różnic i podobieństw pomiędzy nimi. Dzięki temu pragniemy zbudować w umyśle klienta świadomość istnienia danej marki na rynku oraz sprawić, by ta utożsamiana była jedynie z tym, co najlepsze.

Powierzając nam projektowanie serii opakowań możesz być pewny, że zlecenie zostanie wykonane na najwyższym poziomie.

Seria musi być rozpoznawalna jako całość

W naszej firmie pracują kreatywni i doświadczeni projektanci, którzy w swojej pracy kładą nacisk nie tylko na walory estetyczne i praktyczne opakowania, ale skupiają się również na tym, by przekonało ono potencjalnych odbiorców do zakupu produktu.

Do wyróżnienia opakowania na rynku może służyć wiele środków:

  • kolor
  • efekt (styl) fotograficzny
  • rodzaj rysunku
  • struktura opakowania
  • kształt opakowania
  • charakterystyczny element graficzny itp.

To wyobraźnia projektanta wyznacza granice w projektowaniu opakowania reklamowego. Jednak projektant zawsze musi pamiętać, do jakiej grupy klientów ma trafić, w jakiej branży opakowanie ma się sprzedać…

Seria opakowań tworzy wizerunek marki

Środki takie jak barwa, styl fotograficzny, struktura i kształt opakowania czy charakterystyczne elementy graficzne wyróżniają dany produkt na tle towarów konkurencji. Projektowanie serii opakowań jest niezwykle ważnym i złożonym procesem. To cała seria, a nie pojedyncze opakowanie jest wizytówką Twojej marki i nawet najmniejsze niedociągnięcia w ich projekcie mogą negatywnie wpływać na wizerunek Twojej firmy.