Indywidualny projekt opakowania

To opakowanie jest często wizytówką produktu, zachęca do jego kupna i zawiera niezbędne informacje o danym towarze. Indywidualny projekt opakowania musi być dobrze przemyślany, nietypowy i oryginalny, ale także nieprzesadzony. Odpowiedni kształt, barwy, czcionka i inne szczegóły sprawią, że Twój produkt będzie się wyróżniał na tle konkurencyjnych.

Dobre opakowanie reklamowe musi być szczegółowo zaplanowane. Ważne jest nie tylko to, jak opakowanie ma wyglądać od strony graficznej. Należy także zaplanować układ wymaganych treści na opakowaniu oraz rozwiązania graficzne na różnych płaszczyznach w zależności od wybranego kształtu opakowania. Dodatkową i niezwykle istotną rzeczą jest precyzyjne wymiarowanie i przygotowanie opakowania do produkcji.

Wyjątkowość i indywidualizm naszych opakowań składa się z wielu czynników:

  • oryginalna idea plastyczna opakowania,
  • czytelny i estetyczny produkt graficzny opakowania,
  • nietypowy kształt,
  • precyzyjne przygotowanie wymiarów opakowania,
  • wysoka jakość wydruku,
  • kompleksowa obróbka introligatorska
  • uszlachetnienie opakowania.

Biorąc pod uwagę wymagania konsumentów sprawimy, że opakowanie będzie nie tylko wspaniałym uzupełnieniem produktu, ale także będzie praktyczne i estetyczne.

Projektowanie opakowań to „opowiadanie historii”

A dobra historia to nie tylko prolog, ale także rozwinięcie i zakończenie. Podobnie w opakowaniu nie liczy się jedynie przednia, sprzedająca” produkt strona, ale także boki, tył, wielkość opakowania. Dobrze zaprojektowany tył opakowania powoduje, że opakowanie jest estetycznie wykończoną, zgrabną całością. Ponadto ładnie przekazane informacje techniczne o produkcie świadczą o tym, iż producent dba o potrzeby klienta.