Identyfikacja marki a projekt opakowania

Opakowanie jest nieodłącznym elementem kreowania wizerunku firmy, który nie tylko reprezentuje jej tożsamość, ale także odzwierciedla jej najmocniejsze atuty i zalety. Nasza firma projektując opakowanie łączy wartości danego przedsiębiorstwa oraz cechy, z którymi jest utożsamiane z potrzebami i wymaganiami odbiorców.

Projekt opakowania pracuje dla Ciebie cały czas – na półkach sklepowych i w domu klienta

Nasze realizacje bardzo dobrze przekazują charakter i osobowość marki jednocześnie umacniając jej pożądany wizerunek. Z łatwością można zauważyć, że opakowanie uosabia cechy pewnego stylu życia np. ergonomiczna butelka napojów energetycznych ułatwia ich konsumpcję podczas ruchu. My zwracamy uwagę na praktyczność naszych realizacji.

Dobre opakowanie powinno przekazywać charakter, osobowość, ducha marki.

Dokładamy wszelkich starań, aby odpowiednia szata graficzna, kształt, wielkość i kompozycja opakowania składały się na przyszły sukces, jaki osiągnięcie Państwo podczas sprzedaży swoich produktów.

Silna identyfikacja buduje zaufanie klientów

Zbudowanie marki rozpoznawalnej na rynku to dążenie chyba wszystkich producentów. Jest to trudny i długotrwały proces, na którego rozwój składa się wiele czynników.

Opakowanie jest odpowiedzią na potrzeby konsumenta

Opakowanie komunikuje też cechy pewnego stylu życia, do którego odwołuje się dany produkt. Na przykład w butelkach napojów energetyzujących zaczęto stosować ustniki, które ułatwiają picie z tych butelek będąc w ruchu. Ustniki te – element opakowania – są odpowiedzią na potrzeby pewnego typu konsumenta, tego, do którego adresowany jest produkt, czyli człowieka aktywnego, uprawiającego sport, potrzebującego energii. Z takimi wartościami jak energia, sport, aktywność, wigor utożsamiają się marki napojów energetyzujących.