Tag Archives: SERP

Dlaczego używanie słów kluczowych typu longtail z małą liczbą wyszukiwań jest skuteczne

Dlaczego używanie słów kluczowych typu longtail z małą liczbą wyszukiwań jest skuteczne

Może wydawać się sprzeczne z intuicją kierowanie słowa kluczowego na zaledwie 10 do 150 wyszukiwań miesięcznie na poziomie krajowym. Zapewne zadawałeś sobie pytanie „Jaka jest dobra liczba wyszukiwań słów kluczowych?” Ale tak naprawdę każde słowo kluczowe typu longtail, o niskim natężeniu, może być wartościowe, gdy jest bardzo istotne dla odbiorców i gdy używasz go strategicznie. […]

Przydatne treści mogą istotnie wpłynąć na siłę strony www dzięki następnej aktualizacji rdzenia Google

Przydatne treści mogą istotnie wpłynąć na siłę strony www dzięki następnej aktualizacji rdzenia Google

Google twierdzi, że przyszłe aktualizacje podstawowego algorytmu mogą wzmocnić ranking stron z treściami które są pomocne użytkownikom. Omawiana aktualizacja rozpoczęła się dwa tygodnie temu. Wczesne informacje zwrotne od specjalistów SEO i wydawców sugerują, że nowy sygnał rankingowy nie wpływa znacząco na wyniki wyszukiwania. Dany Sullivan z Google odniósł się do opinii w zeszłym tygodniu, podkreślając, […]

Kompletny słownik terminów i terminologii marketingu internetowego

Nie musisz wszystkiego wiedzieć. W dynamicznej branży, takiej jak marketing internetowy, specjaliści muszą być na bieżąco, aby być blisko z najnowszą terminologią content marketingu czy marketingu internetowego. Określenia branżowe nie mają na celu nikogo zrazić; są tworzone lub używane w celu dokładnego przedstawienia narzędzi, ról i aspektów marketingu internetowego. Terminologia marketingu internetowego, którą musisz znać […]

Jakie są funkcje SERP i jak wpływają na moją witrynę?

Jakie są funkcje SERP i jak wpływają na moją witrynę

Google nieustannie zmienia sposób, w jaki prezentuje użytkownikom wyniki wyszukiwania. Funkcje SERP to dowolny wyświetlany wynik wyszukiwania, który nie jest tradycyjnym linkiem ani płatnym wynikiem wyszukiwania. Google wyświetla odpowiednie informacje na podstawie zapytania użytkownika, aby zapewnić jak najbardziej przydatne informacje w wyszukiwarce. Pokażę Ci różne typy funkcji SERP, jak analizować funkcje SERP i jak wpływają […]

Słownik pojęć Google Analytics

Słownik pojęć - Google analytics

Definicje Google Analytics + inne terminy Analyticsa Chcesz być lepszy w analizie danych (Google Analytics)? Chcesz przedstawić zarządowi raport z marketingu internetowego? Ten słownik pojęć Google Analytics zawiera proste definicje terminologii Google Analytics i ogólnych terminów związanych z marketingiem internetowym, które powinieneś znać. W 2020 roku Google ogłosił Google Analytics 4, nowy sposób gromadzenia i […]

Terminologia SEO, którą musisz znać

Terminologia SEO, którą musisz znać

Czy jesteś maniakiem SEO? Być może chcesz nim zostać? Podczas gdy nasze obowiązki zawodowe ciągle się zmieniają, inne rzeczy pozostają dość stałe. Poznaj: słowa, wyrażenia i akronimy, które są nieodzowne w branży SEO. Być może dopiero zaczynasz przygodę lub jesteś ekspertem, który potrzebuje odświeżenia wiedzy, to ta lista terminów SEO jest dla Ciebie. Najczęściej używane […]