Tag Archives: Google

Dlaczego używanie słów kluczowych typu longtail z małą liczbą wyszukiwań jest skuteczne

Dlaczego używanie słów kluczowych typu longtail z małą liczbą wyszukiwań jest skuteczne

Może wydawać się sprzeczne z intuicją kierowanie słowa kluczowego na zaledwie 10 do 150 wyszukiwań miesięcznie na poziomie krajowym. Zapewne zadawałeś sobie pytanie „Jaka jest dobra liczba wyszukiwań słów kluczowych?” Ale tak naprawdę każde słowo kluczowe typu longtail, o niskim natężeniu, może być wartościowe, gdy jest bardzo istotne dla odbiorców i gdy używasz go strategicznie. […]

Sieć dostarczania treści (CDN) – zalety SEO

Content Delivery Network

Celem optymalizacji pod kątem wyszukiwarek jest uzyskanie jak najlepszego miejsca na liście organicznych wyników wyszukiwania Google. Osiągnięcie tego wymaga silnej treści, solidnego profilu linków zwrotnych i spójnej obecności w mediach społecznościowych. Ale bardzo ważne są również aspekty techniczne. Google wymaga od operatorów witryn, aby projektowali swoje oferty możliwie jak najbardziej przyjazne dla użytkownika i wyszukiwarek. […]

Jak usunąć negatywną opinię Google

Jak usunąć negatywną opinię Google

Opinie klientów, zwłaszcza te, które pojawiają się w wyszukiwarkach Google, mają niesamowicie duży wpływ na Twoją firmę – w końcu potencjalni klienci często sprawdzają, jak inni klienci oceniają firmę. Ale co się dzieje, gdy krytyka jest nieuzasadniona, a zamiast tego stosunkowo słabe lub nawet złośliwe recenzje Google niszczą wizerunek firmy? Prawdopodobnie chciałbyś, aby zniknęły tak […]

Google ogłasza aktualizację podstawowego algorytmu we wrześniu 2022

Przydatne treści mogą istotnie wpłynąć na siłę strony www dzięki następnej aktualizacji rdzenia Google

Google ogłosił aktualizację podstawowego algorytmu, sygnalizując zauważalne zmiany w wynikach wyszukiwania. Google ogłosił aktualizację podstawowego algorytmu 12 września 2022 r. Z oficjalnej listy ogłoszonych aktualizacji Google można wywnioskować, że wdrożenie zajmie do dwóch tygodni. Wypuszczono podstawową aktualizację z września 2022 roku. Wdrażanie może potrwać 2 tygodnie, Początkowa reakcja społeczności SEO była ogólnie pozytywna, chociaż niektóre […]

Kompletny słownik terminów i terminologii marketingu internetowego

Nie musisz wszystkiego wiedzieć. W dynamicznej branży, takiej jak marketing internetowy, specjaliści muszą być na bieżąco, aby być blisko z najnowszą terminologią content marketingu czy marketingu internetowego. Określenia branżowe nie mają na celu nikogo zrazić; są tworzone lub używane w celu dokładnego przedstawienia narzędzi, ról i aspektów marketingu internetowego. Terminologia marketingu internetowego, którą musisz znać […]

Jakie są funkcje SERP i jak wpływają na moją witrynę?

Jakie są funkcje SERP i jak wpływają na moją witrynę

Google nieustannie zmienia sposób, w jaki prezentuje użytkownikom wyniki wyszukiwania. Funkcje SERP to dowolny wyświetlany wynik wyszukiwania, który nie jest tradycyjnym linkiem ani płatnym wynikiem wyszukiwania. Google wyświetla odpowiednie informacje na podstawie zapytania użytkownika, aby zapewnić jak najbardziej przydatne informacje w wyszukiwarce. Pokażę Ci różne typy funkcji SERP, jak analizować funkcje SERP i jak wpływają […]